سرویس خواب

سرویس خواب ام دی اف ملامین بهتره یا ام دی اف؟

melamine mdf 800

سرویس خواب ام دی اف ملامین بهترین انتخاب برای شیک‌پسندان است که به کمک آن می‌توانند دکوراسیونی لاکچری و جذاب داشته باشند. در طراحی این مدل‌ها ایده‌های بروزی نهفته که با نیاز و سلیقه مصرف‌کنندگان همخوانی و تناسب زیادی دارد. سرویس خواب ام دی اف ملامین دارای یک روکش ضخیم بوده که کیفیت آن را دوچندان می‌کند. با وجود این روکش مقاومت سرویس خواب بیشتر شده و به ما کمک می‌کند تا مدت زمان بیشتری از سرویس خواب استفاده کنیم. اجزای تشکیل‌ دهنده سرویس خواب ام دی اف ملامین به صورت تکی هم به فروش می‌رسند. اگر اطلاع کافی از این سرویس خواب جدید ندارید تا انتهای این مطلب از سایت مبل میلاد همراه ما باشید.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

سرویس خواب ام دی اف ملامین

سرویس خواب ام دی اف ملامین

سرویس خواب ام دی اف ملامین

 

برای مطالعه : جدیدترین مدل‌های سرویس خواب بزرگسال ام دی اف که مناسب هر سلیقه ای است.

تاثیر رنگ سرویس خواب ملامین ام دی اف بر دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سرویس خواب ام دی اف ملامین بر دکوراسیون اتاق خواب تاثیر بسزایی دارد و اگر رنگ هماهنگ نباشد شما محیطی آرام نخواهید داشت. اینکه سرویس خواب را برای چه کسی خریداری می‌کنید در انتخاب رنگ تاثیر بسزایی دارد. اگر قصد خرید سرویس خواب نوجوان را دارید باید با توجه به جنسیت دخترانه و پسرانه بودن سرویس رنگ مناسب را انتخاب کنید. سرویس خوابی که رنگ‌های زیر را داشته باشد می‌تواند در اتاق‌خواب فضایی دلنشین را ایجاد کند:

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

 

  • رنگ سبز: این رنگ آرام‌بخش بوده به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. ترکیب شدن سبز با بنفش و نقره‌ای تغییرات ملموسی را در فضا ایجاد می‌کند. سبز با قرار گرفتن کنار رنگ‌های زرد، صورتی پررنگ و زرشکی جلوه بیشتری پیدا می‌کند. برای ایجاد تعادل و آرامش استفاده از این رنگ در اتاق خواب توصیه می‌شود.
  • رنگ قهوه‌ای: اگر سرویس خواب ام دی اف ملامین را با رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید می‌توانید آن به راحتی آن را با رنگ‌های سفید و زرد و صورتی کثیف ست کنید. این رنگ حس خونسردی و گرمی ایجاد می‌کند و شما در اتاق خواب احساس امنیت می‌کنید.
  • آبی: سرویس خوابی که با رنگ آبی انتخاب می‌شود حس و حال خوبی را به اتاق خواب می‌دهد. تلفیق رنگ زرد و آبی ساحل را تداعی می‌کند و برای ایجاد آرامش در اتاق بهترین گزینه است.
  • بنفش: با انتخاب این رنگ از سرویس خواب ام دی اف ملامین شکوه خاصی در محیط حکمفرما می‌شود. این رنگ نشانه آرام بودن است و وقتی در کنار زرد قرار می‌گیرد جلوه بیشتری پیدا می‌کند. با انتخاب رنگ یاسی و بنفش کم رنگ محیطی اتاق‌خواب دلنشبن‌تر و آرام‌تر خواهد شد.
  • صورتی دخترانه: اگر سرویس خواب را برای جنسیت دختر انتخاب می‌کنید رنگ صورتی بهترین گزینه است که صمیمیت و آرامش را ایجاد می‌کند.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

سرویس خواب ام دی اف ملامین

برای مطالعه : سرویس‌خواب ام دی اف طرح چوب و تفاوت آن با چوب طبیعی

انتخاب بهترین سرویس خواب ملامین ام دی اف برای عروس

مهمترین قسمت جهیزیه عروس را سرویس خواب به خود اختصاص می‌دهد که برای خرید آن زمان زیادی را صرف‌ می‌کنند. انتخاب بهترین سرویس خواب ام دی اف ملامین قطعا کار سختی است و زوجین باید فاکتورهای مهمی از جمله جنس، مدل، رنگ و سایز را مد نظر قرار دهند. سرویس خواب مهمترین خرید عروس و داماد است و برای آن وسواس زیادی به خرج می‌دهند و اصولا رنگ‌های روشن و ملایمی چون سفید، بژ و استخوانی را انتخاب می‌کنند.

 این سرویس یک تخت دو نفره، دو عدد پا تختی، یک دراور، یک میز آرایش همراه صندلی و آینه تشکیل شده است که چینش آن‌ها در اتاق خواب می‌تواند دکوراسیون را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب رنگ سلیقه‌ای است و اگر زوجین رنگ خاصی را مد نظر داشته باشند، می‌توانند آن را سفارش دهند. سفید رنگ خنثی است که می‌تواند با رنگ‌های دیگر ست شود و شما می‌توانید به عنوان رنگ مکمل و ترکیبی هم از آن استفاده کنید.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

 

سفید فضا را روشن‌تر کرده و اگر اتاق خواب عروس کوچک است جلوه بزرگتری به آن می‌بخشد. برای اینکه اتاق شما نمای بزرگتری داشته باشد توصیه می‌شود تا رنگ‌های روشن را اولویت قرار دهید. برخی زوجین در زمان خرید از نظر طراح هم استفاده می‌کنند تا خریدی ایده‌آل داشته باشند. رنگ سفید و روشن پیام‌اور شادی و خوشبختی است و می‌تواند برای زوجینی که دنبال سرویس خواب مناسب هستند انتخاب خوبی باشد.

 در کنار توجه به رنگ باید روی جنس سرویس خواب هم تمرکز لازم را داشته باشید. سرویس عروس باید از متریال درجه یک ساخته شده باشد تا زوجین بتوانند در ازای پرداخت هزینه سنگین مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند. سبک بودن وزن سرویس ام دی اف باعث شده تا جابجا کردن آن در اتاق راحت‌تر باشد. سایز سرویس خصوصا تختخواب باید استاندارد باشد.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

 

 

قیمت سرویس خواب ام دی اف ملامین در مقایسه با سرویس خواب چوبی

سرویس خواب ام دی اف ملامین از نظر قیمت مناسب‌‌تر از چوب طبیعی است؛ به همین دلیل طی سال‌های اخیر جایگزین خوبی به جای چوب طبیعی بوده و حجم بالایی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. چوب قیمت بالایی دارد و هر کسی توان خرید آن را ندارد؛ به همین دلیل بیشتر مصرف‌کنندگان به سرویس ام دی اف گرایش پیدا کرده‌اند که طرح و رنگ آن شبیه چوب طبیعی است.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

برای مطالعه : سرویس خواب ام دی اف سفید؛ سرویس خوابی زیبا در تمام دوران

 

تورم باعث شده تا قیمت‌ها روندی صعودی پیدا کند. کم شدن چوب طبیعی ساخت سرویس‌های چوبی را کاهش داده بدین ترتیب قیمت آنها چند برابر شده است. اگر چه ورق ام دی اف هم به دلیل تورم قیمت بالایی را تجربه کرده اما باز هم از چوب مناسب‌تر است. هزینه ساخت سرویس خواب چوبی بیشتر از ام دی اف است؛ به همین دلیل با نرخ بالاتری به فروش می‌رسد. اگر به دنبال یک سرویس ارزان و در عین حال باکیفیت هستید مدل ام دی اف ملامین بهترین گزینه است.

سرویس خواب ام دی اف ملامین قابلیت رنگ کردن دارد؛ به همین دلیل با رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود در حالی که سرویس چوب فقط رنگ‌های طبیعی دارد. در سایت مبل میلاد قیمت به‌روز تمام سرویس‌ها درج شده تا مشتریان بتوانند با مشاهده و مقایسه آنها به راحتی خرید خود را انجام دهند. برای مشتری علاوه بر کیفیت، قیمت هم مهم است به همین دلیل در سایت به دنبال قیمت‌های مناسب می‌گردد.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

 

سرویس خواب ملامینه بهتره یا ام دی اف

برای اینکه بدانید سرویس خواب ام دی اف ملامین بهتره یا ام دی ا ف باید در مقایسه بین تخت خواب ام دی اف (MDF) و ملامینه (نئوپان)، به نکات کلیدی زیر توجه کرد:

1. تراکم و وزن
– تراکم و وزن تخت خواب بستگی به نوع مغزی تخت دارد. اگر مغزی تخت از نئوپان باشد، تراکم و وزن کمتری خواهد داشت. در صورتی که ام دی اف چگال‌تر است بنابراین وزن بیشتری دارد.

2. مقاومت در برابر رطوبت
سرویس خواب ام دی اف ملامین و سرویس خواب با ام دی اف در مقاومت در برابر رطوبت تفاوت چندانی ندارند. اگر روکش ملامینه دچار خط‌ و خش شود، ممکن است مقاومت به رطوبت کاهش یابد.

سرویس خواب ام دی اف ملامین

3. مقاومت در برابر شل شدن پیچ‌ها
– تخت‌های MDF به طور کلی به شل شدن پیچ‌ها بیشتر شناخته شده هستند، در حالی که ملامینه با لایه نئوپان معمولاً پیچ‌ها را بهتر نگه می‌دارد.

4. مقاومت در برابر فشار و خمیدگی
– تخت‌های MDF به علت تراکم بیشتر، مقاومت بهتری در برابر فشار و خمیدگی دارند.

با توجه به این نکات، اگر بودجه شما کافی است و به دنبال تخت خواب با کیفیت و مقاومت در برابر فشار و خمیدگی هستید، سرویس خواب ام دی اف ممکن است گزینه مناسبی باشند.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

برای مطالعه : نکاتی که در خرید سرویس خواب عروس با ام دی اف باید به آن دقت کنید!

خرید سرویس خواب ام دی اف ملامین

برای خرید سرویس خواب ام دی اف ملامین مناسب باید ابتدا سایت معتبر را انتخاب کنید. مبل میلاد به عنوان بهترین سایت معرفی می‌شود که توانسته طی سال‌های اخیر محصولات متنوع و به‌روزی را معرفی کند. سرویس‌هایی که در سایت در معرض نمایش گذاشته می‌شوند با بهترین متریال ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل می‌توانند به جلب رضایت مشتری کمک زیادی کنند.  مبل میلاد برای رفاه حال مشتریان شرایط خریدی آسان را در نظر گرفته و باعث شده تا کاربران بتوانند با مراجعه به سایت خرید را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. بالا بودن امنیت سایت این امکان را به مشتریان داده تا از طریق درگاه بانک هزینه را هم به صورت آنلاین پرداخت کنند‌. اگر رنگ و مدل خاصی مد نظر دارید و در سایت آن را پیدا نمی‌کنید امکان سفارش دادن آن وجود دارد.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

 

وقتی خرید را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید کارت گارانتی به شما داده می‌شود تا بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. سرویس خواب ام دی اف به دلیل قیمت مناسبی که دارد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و برای خرید بهتر است ابتدا از موجودی آن مطمئن شوید. اگر در فرآیند خرید با مشکل مواجه شدید کارشناسان فعال در سایت می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

 

سرویس خواب ام دی اف ملامین

 

سخن پایانی

سرویس خواب ام دی اف ملامین قابلیت ست شدن با هر فضایی را دارد چون با رنگ‌بندی متنوع به بازار عرضه می‌شود. افرادی که به دنبال طرح و رنگ خاص هستند در سایت مبل میلاد می‌توانند به راحتی آن را پیدا کنند. الگوبرداری از ایده‌های نوین باعث شده تا این سرویس خواب کاملا کاربردی و زیبا باشد و بتواند تمام نیازهای مشتری را پاسخ دهد. سرویس‌هایی که با گارانتی عرضه می‌شوند بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند چون از نظر کیفیت و کارایی اطمینان خاطر را در مشتری ایجاد می‌کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *