میز ناهار خوری

میز ناهار خوری طرح چوب

میز ناهار خوری طرح چوب

میز ناهار خوری طرح چوب با استفاده از متریالی مانند پنل‌های فومی، پتینه یا غیره به شکل و طرح چوب، زیبایی را در فضای خانه به ارمغان می‌آورد که گویی طبیعت وارد خانه شده است. این میز، تلفیقی هوشمندانه از شیکی و لوکسی با المان‌های چوبی زیباست و باعث می‌شود فضای خانه بی‌نظیر شود. این میز در مقایسه با میز ناهارخوری چوبی طبیعی به جرئت می‌توان گفت همان زیبایی را دارد که با قیمتی بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر می‌توان آن را تهیه کرد. به طور خلاصه میز ناهار خوری طرح چوب یک گزینه جذاب و منحصر به فرد برای افراد با سلیقه خاص و لوکس بوده که نمی‌خواهند هزینه بسیاری را نیز صرف کنند. با ما همراه باشید تا بدانید این نوع میزها چه ویژگی‌هایی دارند و به هنگام خرید آن‌ها به چه نکاتی باید دقت کرد.

میز ناهار خوری طرح چوب 6

نکات انتخاب میز ناهار خوری طرح چوب

هنگام انتخاب میز ناهار خوری طرح چوب باید به نکات مختلفی از جمله قیمت آن توجه کنید. علاوه بر آن برخی نکات دیگری نیز در انتخاب صحیح این قطعه مهم دخالت دارند. در ادامه به بررسی این نکات می‌پردازیم:

  1. ابعاد میز: بر اساس ابعاد فضای آشپزخانه یا محل مورد نظر، ابعاد میز ناهارخوری خود را انتخاب کنید. برای آشپزخانه‌های بزرگ، انتخاب میزی با ابعاد بزرگتر مناسب است تا فضا به شکلی منظم و جذاب ظاهر شود. اندازه میز باید با ابعاد محیط هماهنگی داشته باشد.
  2. رنگ‌ها و هماهنگی: در انتخاب رنگ میز ناهارخوری با طرح چوب، به هماهنگی آن با سایر وسایل و محیط دقت کنید. رنگ میز باید با رنگ‌های دیگر در اطراف آن هماهنگی داشته باشد تا یک تناسب زیبا در دکوراسیون فضا ایجاد شود.
  3. چیدمان صحیح: برای استفاده بیشتر و بهتر از میز ناهار خوری طرح چوب، به چیدمان صحیح در فضا توجه کنید. فاصله مناسب بین میز و دیگر وسایل، ترتیب صحیح صندلی‌ها و جاهای تخصیص یافته به ظروف غذاخوری از جمله مواردی هستند که بر چیدمان صحیح تاثیر گذارند.

در نهایت، اگرچه قیمت مهم است؛ اما هماهنگی آن با سایر جوانب طراحی و فضا، نقش بسزایی در ایجاد یک دکوراسیون مناسب دارد. به این ترتیب، انتخاب میز ناهارخوری با طرح چوب به یک تصمیم هوشمندانه و زیبا تبدیل می‌شود.

میز ناهار خوری طرح چوب 4

ویژگی ‌های میز ناهارخوری با طرح چوب

میز ناهار خوری طرح چوب، در سبک روستیک تولید می‌شود و با شکل طبیعی چوب به وجود می‌آید و همان‌طور که در ابتدای این مقاله ذکر کردیم دقیقا همان زیبایی چوب طبیعی را دارند. این میزها به دلیل داشتن لبه‌های نامتوازن و رگه‌های چوب، جذابیت و اصالت خاصی دارند. این نوع میز ناهارخوری، در دکوراسیون‌های داخلی به سبک مدرن یا سنتی قابل استفاده هستند. یعنی در دسته خاصی از سبک و سیاق جا نمی‌گیرند به همین دلیل می‌توان آن‌ها را در هر سبکی از چیدمان خانه قرار داد.

یکی از ویژگی‌های مهم این میزها، وزن سبک آن­ها است زیرا از جنس چوب طبیعی نبوده و فقط طرح آن‌ها را دارند از این رو سبک می‌باشند این ویژگی آن را به گزینه‌ای مناسب برای جابه‌جایی آسان تبدیل کرده است. هنگام طراحی سطح میز ناهار خوری طرح چوب، از مواد نانو استفاده می­شود؛ به همین دلیل دارای خاصیت ضدآب و ضدباکتری است. این ویژگی‌ها باعث افزایش دوام و بهداشت میز می‌شوند، که میزان کاربری و راحتی در استفاده از آن را افزایش می‌دهد.

میز ناهار خوری طرح چوب 2

 

 

قیمت میز ناهار خوری طرح چوب جنگلی

میز ناهار خوری طرح چوب جنگلی را می‌توان به این صورت توصیف کرد که با یک چوب چنگلی هیچ مویی نمی‌زند. و اما قیمت میز ناهار خوری طرح چوب جنگلی به عوامل مختلفی ازجمله نوع متریال، کیفیت متریال، تمیزکاری و خرج کاری یا ساده بودن میز بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت میز ناهار خوری با طرح چوب گردو با میز ناهار خوری با طرح چوب چنار امکان دارد متفاوت باشد به این خاطر که احتمالا نوع متریال فرق دارد.

مهم­ترین نکته در مورد میز ناهار خوری طرح چوب، زیبایی و شکیل بودن آن است که با توجه به این موارد، قیمت آن بسیار مناسب تلقی می‌شود. میز ناهارخوری با طرح چوب طبیعی به عنوان یک گزینه مدرن و شیک برای تعداد افراد مختلف مانند 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و … در دسترس است که امکان سفارش آن برای تعداد دلخواه شما نیز در تولیدی مبل میلاد وجود دارد.

میز ناهار خوری طرح چوب 3

خرید میز ناهارخوری طرح چوب

میز ناهارخوری طرح چوب، به دلیل اینکه با از متریالی به شکل چوب اما با کیفیت ساخته می­شود، وزن بسیار مناسب و سبکی دارد؛ به همین دلیل جابجایی آن بسیار راحت است. فروش میز ناهار خوری طرح چوب درختی یکی از خدماتی است که مبل میلاد به شما ارائه می‌دهد. این واحد تولیدی با سابقه سالانه در این حوزه، با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه ویژه‌ای در نظر مشتریان خود پیدا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت یا خرید محصولات چوبی، با ما تماس بگیرید.

میز ناهار خوری طرح چوب 1

میز ناهار خوری طرح چوب 1میز ناهار خوری طرح چوب 7میز ناهار خوری طرح چوب 5

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *