مبلمان

عوامل موثر بر قیمت مبل استیل کدامند؟

قیمت مبل استیل را تولیدکننده بر اساس فاکتورهایی چون کیفیت و مدل لباس سایز مشخص می‌کند. این مبلمان با برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و هر مارک نرخ مختص به خود را دارد. مبل استیل به دلیل تزئینات بیشتری که دارد نسبت به مبلمان راحتی قیمت بالاتری را هم به خود اختصاص می‌دهد. این سبک کاملا شیک و مجلل است و جزئیاتی دارد که شما در سایر مبلمان‌ها مشاهده نمی‌کنید. قیمت مبل استیل به دلیل تورم هر روز در حال تغییر و نوسان است و نرخ ثابتی هم ندارد. سایت مبل میلاد برای استعلام قیمت مبل استیل شرایط خوبی را پیش روی مشتری قرار می‌دهد. برای اطلاع از جزئیات تا انتهای این متن همراه ما باشید.

 

قیمت مبل استیل

تفاوت قیمت مبل استیل کلاسیک و راحتی

مبل استیل ترک و فرانسوی اگر چه سبک یکسان دارند اما با تفاوت قیمت زیاد در بازار به فروش می‌رسند. مبل استیل طراحی مجلل و باشکوه دارد که این طراحی با متریال درجه یک و صرف زمان بیشتر انجام می‌شود؛ به همین دلیل مبل فرانسوی قیمت بالاتری را به خود اختصاص می‌دهد. مبل راحتی در کنار زیبایی ظاهری سادگی خاصی دارد و ساخت آن در مدت زمان کمتری انجام می‌شود به همین دلیل با نرخ مناسب‌تر به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

مبل استیل خصوصا مدل ترک و فرانسوی با چوب و پارچه‌‌های گران قیمت تولید می‌شود و این می‌تواند قیمت نهایی آن را تخت تاثیر قرار دهد. اما در مبل راحتی اصولا متریال باکیفیت متوسط به کار می‌رود و این می‌تواند باعث کاهش قیمت این مبلمان شود. تفاوت قیمت در مبل استیل و راحتی به دلیل نوع طراحی و شکل ظاهری آن‌ها است.

 

قیمت مبل استیل

 

در مبل راحتی پارچه تمام قسمت‌ها را پوشش داده به همین دلیل هزینه کمتری را در بر می‌گیرد. اما در مبل استیل چوب بیشترین مصرف را دارد و روی چوب منبت‌کاری‌های ظریفی ایجاد می‌شود و همین جزئیات باعث افزایش قیمت مبل استیل می‌شوند. جنس چوب و پارچه بکار رفته در مبل استیل و راحتی قیمت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 استفاده از پارچه‌های ضخیم و پر نقش و نگار در مبل استیل باعث شده تا با قیمت بیشتری در بازار به فروش برسد. سایز مبل استیل بزرگ‌تر از مدل راحتی است و این نشان می‌دهد که در ساخت آن متریال بیشتری استفاده شده به همین دلیل نرخ بالاتری نسبت به مبل راحتی دارد. با مشاهده مبل راحتی و استیل می‌توانید شاهد تفاوت قیمت باشید و متناسب با بودجه و نیاز خود خرید را انجام دهید.

 

قیمت مبل استیل

 

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت مبل استیل کلاسیک

عوامل زیادی بر قیمت مبل استیل تاثیرگذار است که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد:

  • چوب بکار رفته در کلاف: بخش اعظمی از ساختار مبل استیل را چوب تشکیل می‌دهد. استفاده از چوب روس، راش و گردو باعث شده تا هزینه ساخت مبل برای تولیدی افزایش پیدا کند؛ بنابراین تولیدی مجبور است تا قیمت مبل استیل ساخته شده را با نرخ بیشتری به بازار عرضه کند.
  • پارچه مبل استیل: در ساخت مبل استیل پارچه‌های مجلل و باشکوهی استفاده می‌شود که قیمت مبل را افزایش می‌دهد. پارچه‌های زیبا و ضخیم نه تنها جلوه مبلمان را دو چندان می‌کنند بلکه در استحکام و دوام آن هم تاثیر بسزایی دارند.
  • فوم و اسفنج: در کنار چوب و پارچه در استحکام مبل فوم و اسفنج هم نقش بسزایی دارد و می‌تواند قیمت را هم تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از فوم سرد که خاصیت ارتجاعی هم دارد سبب شده تا مبلمان استیل به مرور زمان ظاهر و کیفیت خود را از دست ندهد. بالا بودن قیمت فوم سرد نسبت به فوم گرم باعث شده تا مبل استیل قیمت بالایی را از آن خود کند.
  • اتصالات: در ساخت مبل استیل اتصالات و میخ چوبی استفاده می‌شود که نسبت به متریال‌های قدیمی قیمت بیشتری دارند؛ به همین دلیل مبلمان استیل جدید با نرخ بیشتری به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند.
  • تورم و شرایط حاکم بر بازار: تورم باعث شده تا تولیدی مواد اولیه را با قیمت بیشتری خریداری کند؛ به همین دلیل ساخت مبلمان هزینه زیادی را در بر می‌گیرد و فروش مبل هم با قیمت بالاتری همراه است‌.
  • میزان تولید و عرضه مبل استیل: بالا بودن سطح تولید نسبت به تقاضای بازار باعث شده تا مبلمان قیمت کمتری داشته باشد و مشتری بتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

 

قیمت مبل استیل

قیمت مبل استیل جدید

منبت‌کاری ویژگی اصلی قیمت مبل استیل است که در قیمت‌گذاری هم نقش بسزایی دارد. مشخص کردن کمیت و کیفیت مبل در زمان خرید اهمیت زیادی دارد چون تعیین کننده قیمت نهایی است. تعداد عناصر سرویس و کیفیت ساخت دو شاخصه مهم و حائز اهمیت هستند که تولیدی بر اساس آنها قیمت اصلی را مشخص می‌کند. ست‌های ۷ نفره قیمت کمتری نسبت به ست‌های ۸ و ۹ نفره دارند و برای فضاهای کوچکتر انتخاب خوبی هستند. اگر مشتری قدرت خرید ست‌ها را ندارد می‌تواند با هزینه کمتر نیم ست را تهیه کند.

 هر سرویس با توجه به جنس و کیفیتی که دارد قیمت‌گذاری می‌شود. ست‌هایی که دارای میز عسلی هستند قیمت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. کمیت مبل همان ظرفیت و تعداد مبلمان است که مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود آنها را خریداری می‌کند. امکان بیشتر و کمتر کردن ست‌ها وجود دارد و این می‌تواند بر نرخ مبلمان تاثیر داشته باشد. کمیت و کیفیت مبلمان با قیمت رابطه مستقیمی دارند و آن را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

قیمت مبل استیل

 

خرید مبل استیل ارزان قیمت

مبل استیل انتخابی ایده‌آل برای شیک‌پسندان است و توانسته از نظر زیبایی و راحتی به خوبی پاسخگوی نیاز آنها باشد. برای خرید این مبلمان مجلل روش‌های مختلفی پیش روی شما است و می‌توانید با توجه به شرایط خود انتخابی اقتصادی داشته باشید. برای خرید ارزان باید ابتدا دست واسطه‌ها را از بازار کوتاه کنید. خرید به صورت مستقیم از سایت مبل میلاد یک فرصت عالی برای مشتریان است چون می‌توانند بدون واسطه با قیمت ارزان مبلمان را تهیه کنند.

 مبل استیل جز سبک‌های شیک و زیبا بوده که تغییراتی اساسی را در دکوراسیون ایجاد می‌کند. تنوع طرح و رنگ در این سبک زیاد بوده و مشتریان می‌توانند مدل‌هایی که به سلیقه آنها نزدیک است را انتخاب کنند. برای مشتری کیفیت بالا و قیمت ارزان اولویت دارد؛ به همین دلیل سایت مبل میلاد همیشه مدل‌های جدید و باکیفیت که نرخی مناسب دارند را معرفی می‌کند.

مدل‌هایی که در سایت به فروش می‌رسند اغلب دارای تخفیف ویژه هستند تا مشتری قدرت خرید داشته باشد و بتواند نیاز خود را برطرف سازد. ست‌ها به صورت ۷ نفره، ۸نفره و ۹ نفره هستند و نیم ست‌ها برای فضاهای کوچک معرفی می‌شوند تا شما بتوانید متناسب با متراژ منزل خرید را انجام دهید. ارزان بودن قیمت دلیل بر بی کیفیت بودن مبلمان استیل نیست و در تولیدی مبلمان میلاد، قیمت مبل استیل از سایر فروشگاه‌ها معمولا مناسب‌تر است.

کاهش قیمت باعث شده تا مشتری شرایط بهتری برای خرید داشته باشد. ثبت سفارش در سایت طی چند مرحله ساده انجام می‌شود و مزیت‌های خوبی که خرید آنلاین دارد باعث شده تا جایگزین خرید حضوری شود. هر محصول به همراه  اطلاعاتی که دارد در دسترس مشتری قرار بگیرد تا بتواند با شناخت کافی از طرح و رنگ و جنس و سایز خرید خود را انجام دهد.

سخن پایانی

قیمت مبل استیل که به صورت مستقیم از سایت مبل میلاد خریداری می‌شود با بازار تفاوت زیادی دارد. اگر چه قیمت‌ها به دلیل تورم مدام در حال نوسان است اما باز هم شما می‌توانید در سایت قیمت‌های ثابت و بروز را مشاهده کنید. مبل استیل طرفداران زیادی دارد به همین دلیل امروزه در طرح و رنگ‌های متنوع‌تری طراحی و ساخته می‌شود. سایت همیشه بروزرسانی می‌شود تا مدل‌های جدید در دسترس مشتریان قرار بگیرد. بارگذاری صفحات در کمترین زمان باعث شده تا سفارشات در اسرع وقت ثبت شوند و به دست مشتری برسند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *