مبلمان

مبل استیل پنجه شیری

مبل استیل پنجه شیری

دلیل نامگذاری مبل استیل پنجه شیری شباهت دسته‌های این مبل به پنجه شیر است. این مدل بی‌نظیر با ظرافت طراحی می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد. برای اینکه مشتریان بتوانند این مدل را در دکوراسیون استفاده کنند تولیدی آن را با طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌کند. شما می‌توانید مبل استیل پنجه شیری را به صورت ترکیبی و با پارچه‌های ساده و طرحدار سفارش دهید. در این مدل چوب بیشترین بخش بدنه را تشکیل داده و تا انتهای دسته و پایه و دور مبل کشیده شده است. رنگ کردن چوب باعث شده تا براق و زیبا باشد که نمای بهتری به مبل می‌بخشد. در سایت مبل میلاد مطلبی در خصوص آشنایی با مبل استیل پنجه شیری آماده کردیم پس بهتر است همراه ما باشید.

تعداد و ظرفیت مبل استیل پنجه شیری

مبل استیل پنجه شیری اغلب با ظرفیت ۷ نفره و ۹ نفره طراحی و ساخته می‌شود. اگر فضای شما بزرگ است می‌توانید به تعداد مبلمان اضافه کنید تا پذیرایی از مهمانان بهتر و آسان‌تر باشد. ست ۹ نفره مبل استیل پنجه شیری از یک کاناپه ۳ نفره و ۴ تک نفره به همراه ۲ عدد صندلی تشکیل شده که به کمک آنها می‌توانید بهترین چیدمان را داشته باشید. امکان طراحی و ساخت مبل مبل استیل پنجه شیری به صورت سفارشی هم وجود دارد که در این شرایط نیاز مشتری به راحتی برطرف می‌شود. شما می‌توانید تعداد و ظرفیت مبل را کم و زیاد کنید.

اگر خانه شما بزرگ است بهتر است از ست ۹ نفره استفاده کنید که بهترین چیدمان را دارد و می‌تواند فضای اضافی را به خوبی پر کند. ست ۷ نفره بیشتر برای محیط‌‌های کوچک انتخاب می‌شود چون فضای کمتری را اشغال می‌کند. اگر فضا بیش از اندازه کوچک است و شما می‌خواهید از زیبایی مبل پنجه شیری نهایت استفاده را ببرید باید تعداد آن را کاهش دهید. هر چه ظرفیت مبل بیشتر باشد نرخ بالاتری را به خود اختصاص می‌دهد.

 

مبل استیل پنجه شیری

 

سبک این مبل مصری بوده و ظاهری کاملا متفاوت دارد به همین دلیل چیدمان آن با هر ظرفیتی که باشد لوکس و شیک است. مبل پنجه شیری به صورت سلیقه‌ای و با تعداد مشخص طراحی و ساخته می‌شود تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. سایز بزرگی که این مبل دارد باعث شده تا فضای زیادی را اشغال کند به همین دلیل قبل از انتخاب تعداد مبل بهتر است ظرفیت محیط را در نظر بگیرید. با کم و زیاد کردن تعداد مبل استیل شما می‌توانید چیدمانی شیک و به روز داشته باشید.

 

مبل استیل پنجه شیری

 

 

چیدمان مبل استیل پنجه شیری برای پذیرایی کوچک

مبل استیل پنجه شیری برای پذیرایی کوچک چیدمان خاص خود را دارد. اگر اصول چیدمان را رعایت کنید می‌توانید دکوری متفاوت داشته باشید. قرار دادن مبل استیل یا سلطنتی در فضاهای بزرگ کاری آسان است‌ اما در فضای کوچک کاری سخت است و نیاز به دقت دارد‌ شکل چیدمان سلیقه‌ای بوده و به ابعاد و شکل محیط بستگی دارد. چیدمان در پذیرایی کوچک باید هوشمندانه باشد تا شما بتوانید از مبلمانی که در محیط قرار می‌دهید نهایت استفاده را ببرید. اولین مرحله برای اجرای این نوع چیدمان انتخاب مبل با ظرفیت‌های مناسب است.

اگر ست ۹ نفره برای پذیرایی شما زیاد است قطعا ست ۷ نفره می‌تواند جایگزین خوبی باشد. مبل استیل پنجه شیری چون بیشتر از چوب ساخته شده بدنه بزرگی دارد و شما باید به صورت کاملا هوشمندانه آنها را کنار هم قرار دهید. مبل باید فاصله معقولی داشته باشد تا هماهنگی لازم ایجاد شود. فاصله دادن مبل از دیوار باعث می‌شود تا شما فضای بهتری در دسترس داشته باشید و بتوانید به راحتی در بین مبلمان رفت و آمد کنید. قرار دادن میز عسلی کنار مبل یا جلوی آن می‌تواند شلوغی پذیرایی کوچک را کمتر کند‌.

در چیدمان فضاهای کوچک، انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان اهمیت زیادی دارد. هر چه رنگ مبل روشن‌تر و ملایم‌تر باشد فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. از چینش مبل به صورت ردیفی و دور تا دور منزل خودداری کنید چون منظره خوبی را ایجاد نمی‌کند. برای اینکه چیدمان شما کاملا اصولی باشد باید از رنگ‌ها به صورت ترکیبی و مکمل استفاده کنید تا ست زیبایی داشته باشید و تمام لوازم دکوراسیون با مبلمان هماهنگ باشند.

 

مبل استیل پنجه شیری

 

وجه تمایز مبل استیل پنجه شیری با سایر مبلمان‌ها

مبل استیل پنجه شیری به دلیل ویژگی منحصربه‌فردی که دارد از سایر مبلمان‌ها متمایز شده است. دلیل این تمایز عبارت است از:

  • سطح کاربری گسترده: مبل استیل پنجه‌ شیری در کنار ظاهر شیک و به روز کاملا نرم و راحت است به همین دلیل سطح کاربری گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید در فضای نشیمن بزرگ و وسیع به راحتی از آن استفاده کنید.
  • تنوع بالا: ساخت مبل با پارچه‌های ساده و طرحدار و با رنگ‌بندی متنوع باعث شده تا شما بتوانید این مبل را با سایر لوازم محیط ست کنید.
  • جنس اسکلت تمام چوب: اسکلت یا کلاف مبل استیل پنجه شیری تمام چوب است و تولیدی برای ساخت آن از چوب روس، راش و گردو استفاده می‌کند که کیفیت و دوام خوبی دارند. تمام اتصالات با میخ چوبی به هم وصل شده‌اند به همین دلیل وزن مبل سنگین‌تر از مدل‌های دیگر است.
  • دوبله تشک: وجه تمایز مبل استیل پنجه شیر با مدل‌های دیگر در ساختار تشک آن است. تشک دوبل این کاناپه کاملا نرم و راحت است و جدا شدن آن از مبل باعث شده تا قابل شستشو باشد. در مدل‌های تک نفره این تشک ثابت است.
  • پشتی سه قاب کاناپه: پشتی کاناپه به صورت یک تکه نیست بلکه از سه قاب تشکیل شده است؛ به همین دلیل علاوه بر نرم بودن دوام و زیبایی خوبی هم دارد‌.
  • دسته چوبی: دسته مبل استیل پنجه شیری به طور کامل از چوب ساخته شده و کنده‌کاری‌های ظریفی روی آن دیده می‌شود که جلوه مبل را دو چندان می‌کند.
  • بالا بودن کیفیت پارچه: پارچه‌های به کار رفته در مبل استیل ضخامت بالا و رنگ ثابتی دارند؛ به همین دلیل به مرور زمان دچار رنگ‌ رفتگی و ساییدگی نمی‌شوند.

 

مبل استیل پنجه شیری

 

قیمت مبل استیل پنجه شیری جدید

مبل استیل پنجه شیری به صورت آنلاین هم قابل خرید بوده و مشتریانی که شرایط خرید به صورت حضوری را ندارند از این روش استقبال زیادی می‌کنند. در خرید آنلاین شما می‌توانید از خدماتی که سایت مبل میلاد در اختیار شما قرار می‌دهد نهایت استفاده را ببرید. بهترین این خدمات امکان مشاهده و مقایسه تمام محصولات است که در این شرایط شما می‌توانید مبل پنجه شیری که مد نظر دارید را خریداری کنید. قیمت‌ها در سایت به روز بوده و برای مشتری قابل مشاهده هستند؛ به همین دلیل قبل از خرید می‌تواند قدرت خرید خود را در نظر بگیرد.

مبل استیل به دلیل جذابیت زیادی که دارد بیشتر از مدل‌های دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل در سایت، فروش خوبی را از آن خود کرده است. حجم خرید را مشتری مشخص می‌کند و این بستگی به میزان مصرف و بودجه او دارد. امکان سفارش مبل با رنگ بندی دلخواه هم وجود دارد که به جذب بیشتر مشتری کمک می‌کند. برای خریدارانی که به سایت مراجعه می‌کنند تمام تخفیفات قابل مشاهده بوده و می‌توانند مبلمان را با هزینه کمتری تهیه کنند. کیفیت بالا و قیمت مبل رقابت را در بازارهای داخلی و خارجی بیشتر کرده و باعث رونق گرفتن صنعت مبلمان شده است.

سخن پایانی

مبل استیل پنجه شیری بیش‌تر در رنگ‌های سفید، سفید طلایی و طلایی به بازار عرضه می‌شود. سبک طراحی این مبل مصری است؛ به همین دلیل تزیینات ظریف و زیبایی دارد که در نگاه اول چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. کیفیت خوب و ظاهر متفاوت باعث شده تا این مدل مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد. شما می‌توانید در سایت مبل میلاد مدل پنجه‌ شیری را با رنگ‌بندی کاملا متنوع سفارش دهید. سایز و ابعاد مبل نسبت به مدل‌های راحتی بزرگتر است به همین دلیل پیشنهاد خوبی برای فضاهای بزرگ است. تنوع بالای مبلمان در سایت باعث شده تا مشتریان شرایط بهتری برای خرید داشته باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *