مبلمان

مبل راحتی کوچک

مبل راحتی کوچک

با مبل راحتی کوچک دکور شما شلوغ و ناهماهنگ نخواهد بود و شما می‌توانید مبل را با سایر المان‌ها ست کنید. این مبل دارای طرح و رنگ و سایز متنوعی بوده و بر اساس سلیقه و نیاز مصرف‌کنندگان طراحی و ساخته می‌شود. ابعاد کوچک این مبل راحتی باعث شده وزن سبکی داشته باشد که در این شرایط جابجا کردن آن آسان‌تر خواهد بود و شما می‌توانید مدام دکوراسیون را تغییر دهید. مبلمان راحتی در عین سادگی کاملا راحت و شیک هستند؛ بدین ترتیب برای هر محیطی مناسب می‌باشند.
کوچک بودن مهمترین مزیت این مبل است که باعث شده تا فضای کمی را اشغال کند. در این مقاله از مبل میلاد شما را با انواع مبل راحتی کوچک و نحوه چیدمان این مبل را با سایر المان‌های خانه می‌پردازیم پس اگر شما هم به دنبال خرید مبل راحتی کوچک هستید و به دکوراسیون خود اهمیت می‌دهید پس این مطلب را از دست ندهید.

انواع مدل مبل راحتی کوچک‌ و شیک

مبل راحتی کوچک و شیک طراحی خاصی دارد و تولیدی‌های مبل آن را کوچک‌تر از حد استاندارد طراحی می‌کنند. این مبل خود دارای مدل‌های مختلفی است و هر کدام از نظر شکل ظاهری تفاوت زیادی با هم دارند. برخی از مدل‌ها ساده و برخی دیگر طرحدار هستند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. از جمله مبل راحتی ظریف و کم جا می‌توان به نمونه‌های زیر پرداخت:

مبل مدرن کوچک Muuto Oslo

ساخت این مبل مدرن کوچک‌تر از حد استاندارد باعث شده تا برای هر فضایی مناسب باشد و بتواند دکوری شیک و مدرن را خلق کند. این مدل مبل یک اثر هنری است که ظرفیت دو نفره دارد و می‌توانید با رنگ‌بندی کاملا متنوع آن را سفارش دهید. برای اینکه مبل کاربردی‌تر باشد آن را کاملا نرم و راحت طراحی می‌کنند.

مبل راحتی پرستو

این مبل تنوع رنگی بالایی دارد و خطوط شارپ روی بدنه آن مشاهده می‌شود. پشتی این مبل حالت گرد است که برای تکیه دادن بهترین گزینه است. هیچ تزیینات اضافی روی مبل راحتی پرستو مشاهده نمی‌کنید و در عین سادگی کاملا شیک و به روز است. شما می‌توانید برای هر سبک دکوراسیونی این مدل را استفاده کنید.

مبل راحتی مینیمال

مبل اسکاندیناوی

این مدل طیف رنگی خاصی دارد و برای دکوراسیون با سبک اسکاندیناوی یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. طراحی این مدل کمی ال شکل بوده و قابلیت استفاده از دو طرف را دارد. برای فضاهای کوچک انعطاف‌پذیری این مبل بالا بوده و به شکل‌های مختلف اجرا می‌شود.

مبل کوچک خمیده

مبل دیگری که کوچک‌تر از حد استاندارد طراحی و ساخته می‌شود مبل خمیده است که محیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. این مدل از خانواده مبلمان مدولار بوده که شما می‌توانید از بخش‌های مختلف آن استفاده کنید. قطعات جداگانه این مبل به شکل‌های مختلف قابل اجرا هستند.

مبل  راحتی ال

 مبل ال دارای مدل‌های مختلفی بوده که برخی از آنها با سایزی کوچک طراحی و ساخته می‌شوند. قرار دادن مدل ال در کنج و گوشه باعث شده تا فضای زیادی را اشغال نکند. خود مبل راحتی ال به دو مبل زیر تبدیل می‌شود:

  1. ال السا
  2. ال فیلد با پاف

مبل راحتی ال مبل راحتی ال

 

 

چیدمان مبل راحتی در فضای کوچک

برای چیدمان اتاق نشیمن با مبل راحتی کوچک نیاز است تا شما به اصولی مهم توجه کنید. اگر اتاق شما کوچک است باید در انتخاب رنگ نهایت دقت را خرج کنید. رنگ‌های جیغ و تیره فضا را کوچک‌تر می‌کنند؛ پس بهتر است انتخاب نشوند و رنگ‌های ملایم و روشن جایگزین آنها گردند. برای اینکه بتوانید ارتفاع بصری را به اتاق‌های کوچک اضافه کنید نیاز به قطعات بزرگتر دارید. مبل راحتی کوچک به سادگی در این محیط قرار می‌گیرند و شما فضای کافی برای رفت و آمد خواهید داشت. مبل راحتی کوچک و ساده با سبک کلاسیک جذابیت محیط را دو چندان می‌کند.

 رعایت توازن در چیدمان نیز اهمیت زیادی دارد و باعث ایجاد هماهنگی بین سایر المان‌ها می‌شود. برای چیدمان مبل راحتی کوچک باید متراژ و مساحت محیط را اندازه‌گیری کرده تا بتوانید مبلمان کوچکی متناسب با آن خریداری کنید. برای اینکه حس آرامش و راحتی به شما القا شود انتخاب‌ رنگ‌های روشن توصیه خوبی است. لازم به ذکر است که اگر اتاق نشیمن به راهرو منتهی می‌شود بهتر است مبل در مسیر رفت و آمد نباشد و بیش از اندازه هم مبل را به دیوار نزدیک نکنید.

مبل راحتی ال

مبل ال مدل السا بدون تکی

ست مبل راحتی کوچک طوسی با سایر رنگ ها

برای اینکه بتوانید مبل راحتی کوچک طوسی را با رنگ‌های دیگر ست کنید باید شناخت کافی از این رنگ خنثی داشته باشید. طوسی با هر رنگی که ترکیب می‌شود زیبایی خاصی خود را دارد و زمانی که شما دکور را تغییر می‌دهید هماهنگی آن به هم نمی‌خورد. برای طراحی دکوراسیون همیشه رنگ‌های مشخصی وجود دارد که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. با ترکیب رنگ طوسی و رنگ‌‌های زیر دکوراسیونی زیبا به خانه‌های خود ببخشید.

  • داشتن محیطی آرامش بخش با مبل طوسی و ترکیب رنگ سبز: ترکیب شدن رنگ طوسی با سبز محیطی آرام‌بخش را ایجاد می‌کند. وقتی مبلمانی طوسی رنگ انتخاب می‌کنید بهتر است برخی المان‌های موجود در محیط را سبز انتخاب کنید تا این دو رنگ مکمل هم باشند. سبز و طوسی هر دو طیف گسترده‌ای دارند و انتخاب آنها بیشتر سلیقه‌ای است.

مبل راحتی کوچک

  • دکوراسیونی اشرافی با مبل طوسی و رنگ بفنش: ترکیب شدن رنگ طوسی با بنفش دکوری لوکس و اشرافی را خلق کرده است. برای اینکه فضای متعادلی داشته باشید انتخاب رنگ بنفش کنار طوسی ایده خوبی است. جذابیت این ترکیب بالا بوده و می‌تواند جلوه محیط را بیشتر کند.

مبل راحتی کوچک

  • خانه‌ای مدرن و هیجانی با ترکیب مبل طوسی و رنگ قرمز: رنگ قرمز و طوسی زمانه که با هم ترکیب می‌شوند هیجان محیط افزایش پیدا می‌کند‌. علاقه‌مندان به این ۲ رنگ می‌توانند با خرید مبل راحتی طوسی و استفاده از اکسسوری‌هایی قرمز رنگ این ترکیب زیبا و جذاب و گرم را در دکوراسیون داشته باشند. رنگ‌های سرد و گرم وقتی کنار هم قرار می‌گیرند با هم هماهنگ می‌شوند و تعادل خوبی در محیط ایجاد می‌شود.

مبل راحتی کوچک

 

خرید مبل راحتی کوچک با بهترین قیمت

برای خرید مبل راحتی کوچک با بهترین قیمت باید مراکز خرید معتبر را انتخاب کنید. مبل میلاد یکی از این مراکز معتبر و با سابقه است که محصولات خود را با قیمتی مناسب در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. خریداران مبل راحتی کوچک می‌توانند طبق قیمت‌های به روز خرید خود را انجام دهند. اگر به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید هزینه بیشتری برای شما به همراه دارد؛ اما در خرید آنلاین نیازی به رفت و آمد و صرف هزینه‌های هنگفت نیست و شما با مراجعه به محصولات سایت می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. اگر به دنبال مدل خاصی هستید می‌توانید در سایت آن را پیدا کنید.

 قبل از ثبت سفارش بهتر است از موجودی اطلاع داشته باشید. خرید به صورت مستقیم باعث شده تا واسطه‌ها در امر خرید و فروش نقش نداشته باشند؛ از این رو فروشنده و خریدار به سود خوبی می‌رسند. کیفیت بالا و قیمت مناسبی که این مبلمان دارد رقابت را برای خرید دو چندان کرده است‌. زمانی که مبل راحتی را سفارش می‌دهید با یک بسته‌بندی کاملا پلمپ و استاندارد برای شما فرستاده می‌شود تا در فرایند حمل و نقل آسیبی آن را تهدید نکند. مبلمان خریداری شده با گارانتی در اختیار مشتری قرار می‌گیرند.

مبل راحتی

مبل راحتی مینیمال مدل وینک

سخن پایانی

مبل راحتی کوچک با هدف استفاده بهینه از فضا و عدم اشغال محیط طراحی شده؛ بدین ترتیب توانسته به خوبی نیاز مصرف‌کنندگان را پاسخ دهد. استفاده از این مدل در خانه‌های کوچک شلوغی و ناهماهنگی ایجاد نمی‌کند. مبل میلاد با معرفی مبل کوچک به بازار توانسته در جذب بیشتر مشتریان موفق عمل کند‌. تنوع محصولات در سایت بالا بوده و همه قیمت بروز دارند. مبلمانی که با خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند؛ چون مشتری از کیفیت و دوام آنها اطمینان دارد‌. شما می‌توانید مبل راحتی را با ظرفیت‌های مختلف سفارش دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *