مبلمان

مبل استیل لگنی

مبل استیل لگنی

مبل استیل لگنی برای تغییر دکوراسیون یک انتخاب عالی است و شما می‌توانید با انتخاب طرح و رنگ مناسب مبل را با سایر لوازم محیط ست کنید. اتاق نشیمن شما با این سبک از مبلمان لوکس و به روز خواهد شد. مبل لگنی از نظر شکل ظاهری به لگن شباهت دارد و این اصلی‌ترین دلیل نامگذاری آن است. راحتی مبل یک نکته مهم است که طراح در زمان ساخت به آن توجه کرده است. مبل استیل لگنی در کنار راحت بودن ظاهری ظریف و شیک دارد و می‌تواند دکوری جذاب را به شما هدیه دهد. انحنای مبل ذاتی بوده و آن را نسبت به مدل‌های دیگر متمایز کرده است‌. مطالعه این مطلب از سایت مبل میلاد شناخت شما را نسبت به مبل استیل لگنی بیشتر می‌کند‌.

هدف از طراحی مبل استیل لگنی

هدف اصلی از طراحی و ساخت مبل استیل لگنی ترکیب کردن راحتی و زیبایی است. این مدل دارای ساختاری منحصربه‌فرد است و با راحتی و ظرافت و زیبایی خود توانسته نظر مشتریان را جلب کند. چوب بکار رفته در اسکلت مبل تا قسمت دسته و تاج کشیده شده و روی چوب منبت‌کاری‌های ظریف و هنرمندانه‌ای است که ظاهر مبل را متفاوت کرده است. افزایش احساس راحتی مبل استیل لگنی هم برای نشستن در مدت طولانی هدف اصلی برندهای تولیدکننده این مبل است و توانسته‌اند تا حد زیادی یه این هدف جامه عمل بپوشانند.

 

مبل استیل لگنی

 

 از نظر ظاهری شما یک مبل سلطنتی با جلوه فوق‌العاده‌ را مشاهده می‌کنید به طوری که در باطن نرمی و راحتی مبل راحتی را دارد. وزن مبل سبک است و این موضوع جابجا کردن آن را آسان‌تر کرده است. شما با نشستن و خوابیدن روی مبل استیل لگنی احساس خستگی و کمر درد نخواهید داشت. استفاده از متریال درجه یک در ساخت این مبل باعث شده تا تمام قسمت‌های مبل بهترین عملکرد و دوام را داشته باشند. شباهت زیاد مبل به لگن باعث شده تا بدن به خوبی روی مبل قرار بگیرد و شما حس راحتی داشته باشید.

 

مبل استیل لگنی

 

 

ساخت مبل استیل لگنی در ابعاد و مدل‌های مختلف باعث شده تا تمام سلیقه‌ها را به خوبی پوشش دهد. مشخصات بارزی که این مبل دارد شناخت آن را در بازار آسان‌تر کرده است. امکان ساخت مبل استیل لگنی در سایزهای بزرگ وجود دارد و شما می‌توانید برای سالن‌های وسیع از آنها نیز استفاده کنید. هدف از طراحی مبل استیل لگنی بهره‌گیری از زیبایی و ظرافت مبل در دکوراسیون است. برای مکان‌های شلوغ این مدل بهترین گزینه بوده و می‌تواند نیاز مشتری را به راحتی برطرف سازد. استفاده از کفی و فوم مرطوب در نشیمن و تکیه‌گاه مبل انعطاف‌پذیری آن را بیشتر کرده است.

 

مبل استیل لگنی

 

در مبل میلاد مقاله های مبل استیل لورنزو و مبل استیل مدل افسون هم نوشته شده تا شما کاربران محترم برای اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید.

نکات مهم در چیدمان مبل استیل لگنی

برای داشتن یک دکور زیبا و به روز نیاز است تا شما مبلمانی مناسب را انتخاب کنید و چیدمانی درست داشته باشید. در چیدمان مبل استیل لگنی باید به نکات مهمی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه کنید:

  • فاصله مبل‌ها باید کاملا استاندارد باشد. چسباندن مبل‌ها به هم یا دور کردن آنها از هم نه تنها زیبایی فضا را کم می‌کند بلکه باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان شرایط مناسبی برای استفاده از مبل نداشته باشند.
  • قبل از چینش مبل استیل لگنی باید به فرم پذیرایی و متراژ آن توجه کنید. با توجه به این نکته شما می‌توانید بهترین چیدمان را داشته باشید.
  • برای داشتن چیدمانی اصولی باید از فرش مناسب استفاده کنید. رنگ و مدل فرش باید متناسب با مبل و نوع چیدمان باشد تا جلوه محیط را دو چندان کند.
  • اگر مبل لگنی طرح و رنگ شلوغی دارد بهتر است فرش و پرده را ساده‌تر انتخاب کنید تا فضا بیش از حد شلوغ نشود و شما محیط ساده و آرامی داشته باشید.
  • نکته دیگری که در چیدمان مبل استیل لگنی باید به آن توجه کنید انتخاب کاغذ دیواری با رنگ ساده و ملایم است که می‌تواند با چیدمان ست شود.
  • برای اینکه چیدمان در دکوراسیون تاثیرگذار باشد باید یک نقطه کانونی مثل شومینه یا میز تلویزیون داشته باشید. چیدن مبل استیل لگنی دور این کانون جلوه محیط را بیشتر می‌کند.
  • برای داشتن فضایی دوستانه و صمیمی می‌توانید از چیدمان غیر متقارن استفاده کنید. این نوع طراحی برای محیط‌های کوچک هم مناسب است.
  • اگر قصد چینش مبل در پذیرایی را دارید باید چیدمان به صورتی باشد که فضای کمتری را اشغال کند شما برای رفت و آمد شرایط سختی نداشته باشید. رعایت فاصله‌ها در این زمان اهمیت زیادی دارد.
  • اطراف مبل یک متر فاصله بگذارید تا چیدمان شما زیباتر و اصولی‌تر باشد.

 

مبل استیل لگنی

بهترین ترکیب رنگ مبلمان استیل لگنی در سال جدید

مبل استیل لگنی در سال‌ جدید با ترکیب رنگی عالی پا به صنعت مد گذاشته است. استفاده از رنگ‌های سرد و گرم کنار هم باعث شده تا این ترکیب رنگ مناسب هر فضایی باشد و بتواند با هر محیطی به خوبی ست شود. رنگ‌های خنثی امروزه طرفداران بیشتری دارند؛ به همین دلیل مبلمان طراحی شده اغلب رنگ خنثی دارند که می‌تواند به عنوان رنگ مکمل مورد استفاده قرار بگیرد و با رنگ‌های دیگر همراه شود. برای اینکه مبل استیل لگنی ترکیب رنگ زیبایی داشته باشد رنگ چوب و پارچه در یک طیف است و می‌تواند یک تم رنگی جذاب را خلق کند.

 

مبل استیل لگنی

 

انتخاب رنگ طلایی و بژ باعث شده تا مبل لگنی شکوه بیشتری داشته باشد و این مبل مجلل بتواند دکور را تغییر  دهد. برای اینکه فضای رسمی داشته باشید بهتر است مبل را با رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید که جلوه رسمی‌تری دارد. مبل استیل لگنی تزیینات زیادی ندارد و در عین سادگی کاملا شیک و به روز است چون با رنگ‌های خاص طراحی و ساخته می‌شود. انتخاب ترکیب رنگ روشن و ملایم نه تنها فضا را روشن‌تر می‌کند بلکه در بزرگ نشان دادن محیط هم نقش زیادی دارد.

مبل استیل لگنی

 

برای اینکه حس شلوغی را به فضا القا نکنید بهتر است مبل استیل لگنی را با رنگ ساده و روشن انتخاب کنید. مبل کانون توجه است به همین دلیل باید در رنگ و جنس مناسب انتخاب گردد تا بتواند با رنگ سایر لوازم هماهنگ شود. انتخاب مبل مناسب می‌تواند سایر بخش‌های خانه را تحت تاثیر قرار دهد. رنگ سفید به دلیل جذابیت زیادی که دارد امروزه بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و مشتریان مبل استیل لگنی را با رنگ روشن سفارش می‌دهند. رنگ‌های جیغ و تیره بیشتر مناسب فضاهای بزرگ و وسیع هستند.

 

مبل استیل لگنی

 

پیشنهاد مبلمان میلاد: ‌پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با مبل استیل ساده مقاله آن را مطالعه کنید.

خرید مدل مبل استیل لگنی با ضمانت‌نامه معتبر

در مبل میلاد، مبل استیل لگنی با ضمانت‌نامه معتبر به فروش می‌رسد و مشتریانی که به دنبال مبل با گارانتی هستند، می‌توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. خرید مبل به دو فاکتور مهم یعنی بودجه و سلیقه مشتری بستگی دارد. شما براي خريد گزینه‌های متعددی پیش رو دارید و می‌توانید با مطالعه مشخصات مبل مدل‌های خاص را انتخاب کنید. در زمان خرید فقط زیبایی را ملاک قرار ندهید؛ بلکه توجه به راحتی و کیفیت و جنس مبل هم اهمیت زیادی دارد. با خرید مبلمان مقاوم شما می‌توانید مدت طولانی از مبلمان استفاده کنید بدون اینکه کیفیت و ساختار مبل مختل شود. خرید به صورت اینترنتی باعث شده تا مشتری بتواند بدون حضور در فروشگاه خرید خود را انجام دهد که مزیت‌های زیادی هم دارد.

 

Luxury Sofa Set Brand Royalzig

 

قیمت مبل استیل لگنی

قیمت مبل استیل لگنی به ظرفیت مبل اینکه چند نفره می‌باشد،‌ نوع متریال، نوع پارچه و ظریف کاری و منبت کاری آن متغیر است. طبیعتا هرچه ظرفیت مبل بالاتر،‌ ظریف کاری بیشتر و از متریال خوب با پارچه خوب استفاده شده باشد قیمت مبل استیل لگنی هم بیشتر خواهد شد. اما در تولیدی مبل میلاد همه تلاش برآن است که مبلمان باکیفیت باقیمت مناسب به مشتری عرضه کنیم،‌ از طرفی شم با خرید مبل استیل لگنی از سایت به دلیل خرید مستقیم از تولیدی مبل میلاد و حذف واسطه‌ها قطعا با قیمتی بسیار مناسب‌تر از بازار مبلمان خود را خریداری می‌کنید. برای مشاهده قیمت مبل استیل در انواع مختلف کلیک کنید.

 

مبل استیل لگنی

سخن پایانی

مبل استیل لگنی انتخابی مناسب برای خاص پسندان است و افراد می‌توانند از زیبایی و راحتی مبل نهایت استفاده را ببرند. این مبل با طرح و رنگ و سایزهای مختلف طراحی و ساخته می‌شود و می‌تواند تمام سلیقه‌ها را با خود همراه سازد. در سایت مبل میلاد شما می‌توانید این تنوع را به راحتی مشاهده کنید. استفاده از چوب راش در نما و بدنه مبل باعث شده تا ظرافت و زیبایی آن دو چندان شود. شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون پارچه و چوب مبل را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. فروش مبل با ضمانت‌نامه معتبر نقش مهمی در جذب مشتری دارد و باعث اعتبار و محبوبیت مبل میلاد شده است.

 

 

2 نظر در “مبل استیل لگنی

  1. ALI گفت:

    مبل ها بسیار شیک هستند

    1. admin-milad گفت:

      ممنونیم از نگاه شما و خوشحال از اینکه مبل های استیل ما مورد پسند شما بودند علی عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *